Na zgłoszenie masz 14 dni od otrzymania przesyłki, następnie 14 od dnia zgłoszenia na odesłanie go na wskazany poniżej adres. Na dokonanie zwrotu masz w sumie 28 dni od otrzymania przesyłki.
Uwaga! Ze względów higienicznych zwrotowi nie podlega rozpakowana bielizna (bokserki)!
1. Aby towar mógł być zwrócony musi zawierać wszystkie metki i zawieszki, nie może nosić żadnych śladów używania oraz nie może być zniszczony.
Towar w momencie odsyłania musi być starannie zabezpieczony, tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu przez firmę kurierską. Zniszczenia wynikające ze złego zapakowania będą traktowane jako zniszczenie towaru a ich zwrot będzie rozpatrywany negatywnie.
PAMIĘTAJ! Odsyłaj produkty przesyłką rejestrowaną, np. listem poleconym lub przesyłką kurierską, tak abyś w przypadku zagubienia przesyłki przez przewoźnika mógł dochodzić swoich praw.
2. Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu). Jeśli chcesz wymienić towar, dokonaj zwrotu, a następnie zamów nowy wybrany produkt.
3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i nadaj go za darmo szybkimi zwrotami InPost: https://szybkiezwroty.pl/pl/fhujankamon lub odeślij na adres korespondencji:
FishermanShop.plul. Orkana 8834-431 Ostrowskotel. 732 494 072Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni). Zwracamy wszystkie poniesione przez Ciebie koszty, z wyjątkiem kosztów dodatkowych, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas towaru, który zwracasz, innego niż oferowany przez nas najtańszy zwykły sposób jego dostarczenia.
5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dodatkowo w ofercie sklepu istnieją produkty, które nie podlegają zwrotowi. Są to między innymi produkty wytwarzane na specjalne zamówienie klienta, np. z dedykowanym zdjęciem na plecach, w specjalnie dobranej przez klienta kolorystyce, itp.
Produkty wyłączone z prawa zwrotu mają w opisie wyraźną informację o braku możliwości zwrotu oraz prośbę o przemyślane zakupy.