DARMOWA DOSTAWA DO PACZKOMATÓW INPOST OD 299 ZŁ

1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety, aktualnie nie przewidujemy takiej możliwości. 

2. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo zwrócić zamówiony towar, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

3. Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Tak, masz prawo wymienić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

4. Ile wynosi czas wysyłki?

W przypadku zamówień realizowanych poprzez Pocztę Polską czas od momentu wysłania przez nas przesyłki do jej dostarczenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka do paczkomatu dociera maksymalnie do 48h od momentu przyjęcia jej przez kuriera.

5. Jakie są dostępne formy dostawy? 

Na terenie Polski oferujemy następujące formy przesyłki:

- Kurier DPD

- Paczkomaty InPost.

6. Dlaczego tracking paczki nie działa?

Jeżeli otrzymałeś informację o nadaniu przesyłki w piątek wieczorem, tracking może być aktywny dopiero od poniedziałku, od momentu kiedy kurier odbierze nadaną paczkę. 

7. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie? 

Płatność z góry – opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej lub tradycyjnego przelewu bankowego. Płatności z góry obsługiwane są poprzez operatora PayU/Blik.

Dla zamówień o wartości 149 zł i więcej opłaconych z góry – obowiązuje darmowa darmowa dostawa.

Płatność przy odbiorze (pobranie) – opłacenie zamówienia przy odbiorze przesyłki od kuriera.

8. Jaki jest numer konta bankowego do opłacenia zamówienia?

Istnieje możliwość dokonania płatności bezpośrednio przelewem tradycyjnym.

Dane do przelewu:

78 1140 2062 0000 4558 5700 1001

FishermanShop.pl

ul. Stawki 2A

00-193 Warszawa

Pamiętaj, aby w tytule podać numer zamówienia i nazwę sklepu, otrzymany w wiadomości mailowej.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości - zapraszamy do kontaktu.

9. Czy wysyłacie zamówienia za granicę? 

Aktualnie nie posiadamy takiej możliwości.

10. Czy założenie konta użytkownika wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, rejestracja jest całkowicie darmowa.

11. Czy podane ceny są cenami brutto? 

Tak, podane ceny są cenami brutto (z doliczonym podatkiem VAT)

12. Jak mogę zmienić adres dostawy lub sposób płatności?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności oraz formy i adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

13. Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak. W każdym momencie realizacji Twojego zamówienia, masz prawo do jego anulacji. W celu anulowania zamówienia wyślij wiadomość na adres: [email protected]. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych. 

14. Czy produkty są objęte gwarancją?

Tak. Nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją. Jeżeli mimo prawidłowego prania i użytkowania Twój produkt ulegnie zniszczeniu -  skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected].

15. Jak prać odzież, żeby materiał i nadruk zachowały swoją jakość? 

W celu zachowania jak najlepszej jakości nadruków, zalecamy prać odzież w niskich temperaturach (30), bez wykorzystywania wybielaczy i silnych środków piorących. Prać i prasować po wywinięciu na lewą stronę. 

16. Moja przesyłka została wysłana, ale mimo upływu określonego czasu wciąż nie dotarła. Co robić? 

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytania o swoją przesyłkę. Zdarza się, że kurier nie zastanie nas w domu i nie zostawi awizo, a przesyłka czeka na odbiór na Poczcie.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem DPD, prosimy o kontakt z nami pod adresem [email protected]. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.

17. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy napisać wiadomość z numerem zamówienia na adres [email protected]. W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne powinieneś otrzymać w ciągu 4 dni roboczych. Ponowna realizacja może trwać do 14 dni. 

18. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Tak. Realizujemy zamówienia hurtowo. Więcej informacji pod adresem: https://hurt.cupsell.pl.

19. Jaką technologią wykonywane są nadruki?

Gwarantujemy realistyczne odzwierciedlenie wzorów i kolorów oraz wysoką trwałość, dzięki zastosowaniu najlepszych dostępnych metod wykonywania nadruków na tekstyliach (DTG, sublimacja, fullprint na naturalnych materiałach). Dla zamówień hurtowych oferujemy dodatkowo nadruki, wykonywane metodą sitodruku i haftu cyfrowego. 

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: